Jezik: 12. sat

Dragi kolege,
prethodna su dva predavanja dopunjena. Radili smo Elokventnoga seljaka i Priču o Sinuheu te analizirali zadaću – Knjige mrtvih.

Podsjećam, uvjet je za izlazak na završni ispit bilo predati (samo predati, kakve god) pola zadaća, dakle 5/10. Koji su to napravili – opustite se i dođite idući put u razgledavanje zbirke. 🙂 Koji nisu, a koji su na 4 zadaće ili tako nešto, mogu predati završni prijevod – minimalno 10 izmišljenih rečenica, poželjno prijevod neke pjesme ili slično (da ne bude “maleni brat čita maloj majci knjigu”). Koristite se rječnikom koji sam dala u prethodnome postu s uputama. Većina vas ispunila je uvjete, no nemojte mi dolaziti predavati naknadno zadaće jer to nema smisla kad su sve rješavane na satu i davno postavljene online riješene. Samo ste ih trebali prepisati, a ne znam što da ja tu točno onda ispravljam. Uvjeti se znaju od početka i dovodite me u nelagodnu situaciju tako. Dakako, tko god želi naknadno predati svoj prijevod a da ne mora, rado ću ga ispraviti. Vaša je evidencija zadaća dostupna ovdje (dva plusa znači jako dobru zadaću, osim kad sam to zaboravila zapisati si kao u zadaći 7) i mogućnost izlaska na završni ispit. Ako ste predalii 4/10, piše vam da mi date dodatnih 10 rečenica prijevoda. Također, ako se tko osjeća zakinutim ili slično, a želio bi imati priliku, neka mi se javi, porazgovarat ćemo i smisliti nešto.

Sljedeći put riješit ćemo primjerak ispita, malo pogledati razvoj egipatskoga jezika do koptskoga i razgledati zbirku – dođite! Bit će zabavno. 🙂

Oglasi

Komentiraj

